Myskväll<3<3

Det blev ingen shoppingtur ikväll.
Marcus ringde just och undrade om vi ska ha myskväll ikväll.
Jag svarade JA<3
Förstoss?
Vi ska se på skräckfilm hemma hos honom eftersom hans föräldrar är i tyskland.
Om ni undrar så är det han som är pappa åt lillen i magen :D
Han blev rätt chockad när jag gör ca.2 månader sen berättade att jag var gravid...
Men efter bara nåra minuter tyckte han precis som jag: Att vi skulle behålla barnet.
Mamma tyckte faktist likadant hon med.
I love Marcus<3<3<3
Nu blir det myskväll med godis, läsk och förstoss kyssar i mängder<3
 




Gonatt<3


Kommentarer
Postat av: evelina

hej.är du gravid????????

är int det leskigt??att vara 13 år och vara det.



2010-07-15 @ 09:37:49
URL: http://lliinnaaaa
Postat av: Anna

Hur gammal är Marcus?? :)

2010-07-16 @ 10:09:27
URL: http://annaaaaaaaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Liisa

Hej! Jag gillar verkligen din blogg! Men det skulle vara kul om du kunde uppdatera lite mera... :D

2010-07-21 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0